Vegueria del Penedès

VNG

Vilanova celebra el Dia Mundial de l'Activitat Física


VD

07-04-2010 22:48

La jornada tenia com a lema 'Ciutats actives, vida saludable'

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Vilanova i la Geltrú va sumar-se a aquesta jornada amb diverses activitats, entre les quals hi havia una caminada popular.

La passejada, organitzada per la Regidoria d'Esports i el CEM Parc del Garraf, va sortir a les 10 h, del Parc del Garraf. El recorregut, que es va allargar fins al migdia, va passar per Mas Solers, la torre d'en Veguer i la torre d'en Samà. Hi van participar una cinquantena de persones, algunes de les quals integren el programa PAFES i el programa de passejades de la Diputació de Barcelona.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.