Vegueria del Penedès

CANYELLES

1.000 persones visiten l’exposició Jocs del Món


VD

08-04-2010 22:43

Pares i mares amb els seus infants van jugar amb jocs provinents de diverses cultures

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’exposició va obrir les portes el dia 22, però el dissabte 27 ja es va celebrar l’acte d’inauguració amb la presència de l’alcalde de Canyelles, Xavier Robert i el regidor d’Esports, Joaquim Martínez, acompanyats d’altres electes del municipi, Carme Ercilla, Cap de l’Oficina Tècnica d’Esports, regidors d’Esports de la Comarca, el gerent del Consell Esportiu, entitats del municipi, i una cinquantena de canyellencs i canyellenques. L’acte es va celebrar a les 17.00h de la tarda a la Sala Multicultural de Canyelles, on tots els assistents van estar provant els diferents jocs que oferia l’exposició.

Pares i mares acompanyats dels seus infants van estar jugant amb els jocs provinents de diferents cultures, en definitiva, diferents propostes elaborades per a potenciar el joc i donar-li valor com a base d'educació pels nens i nenes. Posteriorment a la inauguració, els nens i nenes van participar en un taller de baldufes.

Durant una setmana han estat visitant la sala una mitjana de 100 persones, xifres que indiquen la bona acceptació que ha causat l’exposició entre la població canyellenca, com a oci alternatiu, tot i que més centrat pels infants, obert per a tothom. L’Ajuntament, ha quedat tant satisfet de l’experiència que ja està treballant per incorporar els jocs tradicionals a la propera festa de l’esport que tindrà lloc el 5 de juny.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.