DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

El Garraf, al saló de turisme 2010


VD

13-04-2010 22:09

Una finestra a l’oferta turística del Garraf

Es tracta d’una fira important pel que es refereix al públic de proximitat que visita la nostra destinació turística. Així, el Consorci de Turisme del Garraf, oferim una finestra a l’oferta turística del Garraf des del mostrador de la comarca a l’estand F615 del Palau núm. 2 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, -el més gran de la fira- dedicat a l’oferta turística de la província de Barcelona.

A la fira comptem amb la col·laboració dels municipis de la comarca, especialment amb la de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, que a més, organitzaran activitats en el sí de la fira per promocionar la gastronomia de Vilanova en col·laboració amb l’Associació de Restauradors de Vilanova i la Geltrú i la Ruta del Taller dels Artistes de Sitges respectivament.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.