SITGES
05-05-2010 22:22
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
No obstant, des de Turisme de Sitges, el seu Director, Claes Akerblom, ha dit que “són dades molt positives ja que les previsions per al 2009, a l’inici de l’any eren molt més pessimistes i gràcies a l’esforç de totes les empreses implicades s’ha aconseguit aquests resultats satisfactoris”.
Aquestes dades es van donar a conèixer en l’Assemblea anual de socis del programa de Turisme de Sitges, Sitges Convention Bureau. En l’acte d’obertura de l’assemblea, l’Alcalde de Sitges, Jordi Baijet, va elogiar la feina duta a terme durant el 2009 per les 65 empreses integrants del Sitges Convention Bureau. Baijet va afegir que “ Sitges no només ha resistit el sotrac del 2009, sinó que continua sent una destinació capdavantera i un referent en turisme de negocis i innovació, un exemple és la prova pilot de compra amb telefonia mòbil Mobil Shopping, un projecte de grans empreses com son La Caixa, Movistar i Visa”.
Durant l’assemblea també es van anunciar alguns esdeveniments ja confirmats per als propers mesos amb els quals col·labora el Sitges CB. El X Simposi Internacional de Hepatitis Viral portarà a Sitges 600 delegats del 21 al 22 de maig. Del 26 al 29 de setembre hi haurà a Sitges l’ICRS: Congrés Mundial de Reparació del Cartílag amb la previsió d’entre 800 i 1000 assistents. A l’octubre se celebrà l’ISNI, Congrés Mundial de Neuroinmunologia també amb un miler de participants.
Altres punts tractats durant l’assemblea, van ser el resum de la memòria i estudis del mercat de reunions de 2009; la presentació i aprovació del pla d’accions 2010, el tancament comptable de 2009, i el pressupost i quotes 2010.
Com a novetat, en una segona part de l’assemblea, el Sitges Convention Bureau va organitzar un workshop intern en el que van participar 42 professionals de 31 empreses associades propiciant més de 240 contactes amb l’objectiu d’afavorir les oportunitats de negoci i les sinergies que es poden generar entre els propis membres del programa.
La jornada va continuar amb la visita guiada a l’Autòdrom amb Agisitges i va concloure amb un dinar al restaurant La Masia.
PUBLICITAT
PUBLICITAT