DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

POLIESPORTIU

Èxit de participació en la Trobada de Cloenda dels JEEC (Prebenjamí - Benjamí - Aleví)


VD

16-06-2010 22:39

Prop de 500 esportistes de la nostra comarca van participar aquest passat dissabte en les activitats programades pels organitzadors de la Trobada. A part dels seus respectius esports els i les joves esportistes van poder gaudir de diverses activitats lúdiques i finalitzar la jornada tot inagurant la temporada de la piscina del Poliesportiu Municipal de Cubelles.

Es van inscriure en aquesta trobada comarcal entitats dels municipis de Canyelles , Cubelles , Sant Pere de Ribes , Sitges i Vilanova i la Geltrú.

L'organització de la Trobada de Cloenda va anar a càrrec de la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Cubelles i del Consell Esportiu del Garraf.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.