PUBLICITAT
GIMNÀSTICA
06-07-2010 23:56
Aquest cap de setmana s´ha celebrat el Campionat d´Espanya de Gimnàstica Artística Femenina a Las Rozas (Madrid). La Vilanovina Paula Raya Artigas va participar el dissabte dia 3 en la categoría de Via Olímpica 6.
Desprès de fer una magnifica competició, es proclama Subcampiona d'Espanya en Salt de Poltre; en Barres Asimètriques també puja a pòdium enportant-se la medalla de Bronze. A la classificació general Paula Raya queda 7ª d´Espanya.
Després d´aquesta magnifica temporada, Paula Raya ha estat becada al Centre d´Alt Rendiment de Sant Cugat per poder estudiar i entrenar en aquest centre.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT