VNG
09-12-2010 22:21
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest dissabte el Teatre Principal presenta la cantaora Ginesa Ortega amb el seu espectacle 'Paisajes'. A partir de les 21 hores, es podrà veure la proposta d'Ortega que descriu a través de la poesia i el flamenc experiències de la mateixa cantaora sobre la universalitat i la llibertat.
Ginesa Ortega és una cantaora de formació clàssica que ha destacat pels seus projectes arriscats i innovadors i les seves col·laboracions amb la Fura dels Baus o per la gravació de les cançons populars de Garcia Lorca.
'Paisajes', l'espectacle d'aquest dissabte, és una proposta de flamenc amb un tractament musical i una instrumentació atípica al voltant d'una veu molt personal, la veu de Ginesa Ortega.
PUBLICITAT
PUBLICITAT