DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

En llibertat el subinspector dels Mossos


VD Vilanova i la Geltrú

17-12-2010 Última revisió: 12-10-2012 11:27

La fiscalia manté els càrrecs però creu que no hi ha risc de destrucció de proves després que s'hagi fet públic el sumari

La defensa de Ranea va sol·licitar la posada en llibertat del comandament de la policia, que era l'únic agent que havia ingressat a la presó després que sortís a la llum la major trama de corrupció policial desmantellada a Catalunya. La fiscalia es va adherir a la petició de llibertat sense fiança entenent que ja no hi havia risc de destrucció de proves, ja que en els darrers dies s'ha fet públic el sumari del cas.

Així, el jutge que investiga la presumpta trama ha decretat la posada en llibertat de Josep Ranea, que ha estat un mes en presó provisional. Continua imputat pels presumptes delictes de revelació de secrets, suborn i associació il·lícita.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.