PUBLICITAT
HOQUEI PATINS
25-04-2011 14:49
La selecció espanyola va ser derrotada en la final de la Copa de les Nacions de Montreux per 2 gols a 1, per la selecció de Portugal.
Els espanyols havíen derrotat a Argentina en semis per 2 gols a 1, gols marcats pels jugadors del Patí Roger Rocasalbas i Jordi Ferrer.
La victòria de Portugal, no es pot calibrar davant els espanyols, ja que mentre aquests van anar amb una selecció molt jove i de cara al futur, els lusitants ho van fer amb el seu, si més no, equip de gala.
Destacar que en l'equip lusità hi havíen fins a quatre jugadors del Benfica, un dels equips participants en la Fase Final de la Copa de la CERS.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT