PUBLICITAT
SITGES
08-05-2011 12:26
Un jove major d’edat, veí de Sitges i que signa amb el pseudònim “Norek”, se sotmetrà a un judici després de ser imputat com a presumpte autor d’un delicte de danys i vuit faltes de danys per deslluïment de béns ja que se li acrediten al voltant de 40 grafits a la via pública.
Els danys estimats es valoren en més de 600€ pels propietaris particulars, quantitat que augmenta amb les despeses derivades de la neteja de les façanes i el mobiliari urbà que el jove va marcar amb el seu pseudònim.
El passat mes de febrer, la Policia Local va detenir el presumpte autor dels grafits després de recollir 10 denúncies de persones perjudicades per les pintades que “Norek” hauria realitzat tant a propietats privades com a públiques.
La investigació policial per arribar a determinar l’autoria dels grafits ha durat tres mesos.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT