PUBLICITAT
COMARQUES
08-06-2011 20:51
Jabier Muguruza va néixer a Irun l’any 1960, i als cinc anys es va iniciar en el món de la música tocant l’acordió. Als set anys va aconseguir el títol europeu infantil d’aquest instrument a Tiburg (Holanda). Després també va guanyar a França, Itàlia i Alemanya. Va començar estudis de Dret i Pedagogia, però es va decidir definitivament per la música. L’any 1982 es va negar a fer el servei militar.
Col·labora, tocant l’acordió, en diferents projectes musicals tant de rock com de cançó d’autor. L’any 1989 ja va actuar com a cantautor, i va enregistrar un disc destinat als infants: Ja, ja. L’any 1994 edita el primer disc com a cantautor: Boza barruan. Aconsegueix que el seu treball es tingui en compte fora d’Euskadi, i fa concerts a França, Alemanya, Anglaterra, Brasil i altres països.
Escriu i publica llibres de literatura infantil, i també per a adults, així com articles en diferents mitjans de comunicació. Actualment continua l’activitat musical i el treball literari, i participa en diferents projectes literaris i musicals.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT