Vegueria del Penedès

VNG

Les obres del torrent de la Pastera s'acabaran a mitjans de juliol


Redacció

22-06-2011 12:05

S'havia anunciat que els treballs estarien enllestits abans de la revetlla de Sant Joan

Vilanova.cat. obres del torrent de la Pastera

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú preveu finalitzar a mitjans de juliol les obres de la rambla del Far (torrent de la Pastera) després que aquesta setmana hagin començat els treballs d'asfaltat del cobriment del torrent, que en aquest cas està combinant el color negre típic de l'asfalt amb el color vermell, gràcies a la utilització de l'òxid de ferro.

Un cop acabin els treballs es procedirà a la col·locació del mobiliari urbà (baranes, bancs, papereres…) la senyalització de pintat de l'asfalt al carrer de Martí Torrents, les tasques corresponents als acabats i neteja general de l'obra. El cobriment de la rambla del Far també incorpora una zona de jocs per a gent gran, una taula de tennis de taula, una taula d'escacs, una altre de tres en ratlla i un joc de la xarranca. Pel que fa a la jardineria s'han plantat les mateixes palmeres que hi havien abans de les obres al lateral del torrent.

Talls de circulació:

- al carrer de les Canàries, entre els carrers de Pere Riudor i de l'Àncora. A conseqüència, també quedarà tallat el carrer de la Immaculada Concepció, entre els carrers de les Balears i de les Canàries

- al carrer de Martí Torrents.

Aquests talls no seran simultanis. Es garanteix l'entrada i sortida dels guals.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.