PUBLICITAT
SITGES
30-06-2011 22:55
El govern de Sitges celebrarà dilluns vinent un ple extraordinari per aprovar el nou cartipàs municipals i les dedicacions dels nous regidors del govern. En aquest sentit, des del nou govern de Sitges han anunciat que faran efectiu aquest mes de juliol el pagament de totes les factures pendents inferiors de 500 €.
La mesura, segons expliquen, "és resultat de l’estalvi per la reducció dels sous dels regidors que permetrà pagar una bossa de factures pendents equivalent a 160.000 euros". Segons l'executiu local, l'Ajuntament "aconsegueix disminuir més del 60% el cost dels càrrecs eventuals".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT