DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

El govern de Sitges pagarà aquest mes les factures pendents inferiors a 500 euros


Redacció

30-06-2011 22:55

El nou executiu assegura que ho poden fer gràcies a l'estalvi pels sous dels regidors

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El govern de Sitges celebrarà dilluns vinent un ple extraordinari per aprovar el nou cartipàs municipals i les dedicacions dels nous regidors del govern. En aquest sentit, des del nou govern de Sitges han anunciat que faran efectiu aquest mes de juliol el pagament de totes les factures pendents inferiors de 500 €.

La mesura, segons expliquen, "és resultat de l’estalvi per la reducció dels sous dels regidors que permetrà pagar una bossa de factures pendents equivalent a 160.000 euros".  Segons l'executiu local, l'Ajuntament "aconsegueix disminuir més del 60% el cost dels càrrecs eventuals".

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.