DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Recuperen a Vilanova la verge robada de la Confraria de Pescadors de Calafell


Redacció

07-07-2011 22:40

Va ser robada a principis del mes de maig

VD. Confraria de Pescadors de Calafell

Els Mossos d'Esquadra van localitzar dimarts en uns terrenys de Vilanova i la Geltrú la Verge del Carme que havia desaparegut de la Confraria de Pescadors de Calafell. La imatge va ser robada a principis del mes de maig, segons han informat els Mossos.

La policia sospita que l'autor del robatori podria ser un veí de Vilanova i la Geltrú que es troba actualment ingressat per ordre judicial a l'hospital per a malalts mentals de Sant Boi de Llobregat.

La verge té més d'un segle d'antiguitat i ja ha estat recuperada per la Confraria de Pescadors.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.