Vegueria del Penedès

SITGES

Comencen les propostes 'Sitgestiu Cultural' i 'Orguestiu'


Redacció

10-07-2011 12:17

Durant els mesos de juliol, agost i setembre, la Parròquia de Sant Bartomeu i Santa Tecla, el Museu Romàntic i el Palau Maricel, acolliran setmanalment un cicle de concerts de música clàssica, jazz i orgue

VD. 'Sitgestiu Cultural' i 'Orguestiu'

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'Associació Amics de l'Orgue de Sitges ha encetat el cicle “Orguestiu 2011” que tindrà lloc tots els dissabtes del mes de juliol, agost i setembre a la Parròquia de Sant Bartomeu i Santa Tecla de la mà dels músics Hèctor París, Marcel Martínez i Johnatan Carbó.

El “Sitgestiu Cultural” organitzat pel Consorci del Patrimoni de Sitges torna aquesta setmana als escenaris del Museu Romàntic i a diferents espais del Palau Maricel.

El Museu Romàntic presenta el grup sitgetà “Retrio”, amb composicions de la cultura popular sitgetana amb base jazzística tots els dimarts. Els dimecres, Agisitges proposa una visita guiada al Palau Maricel per donar a conèixer la història de l'edifici i el Museu Romàntic torna a ser l'emplaçament escollit cada dijous per acollir concerts del grup “Operaílica”, amb un repertori centrat en l'època del Romanticisme. Paral•lelament, a partir del 22 de juliol, la Sala Vaixells acollirà l'exposició “Ismael Smith gravador. Del Modernisme a l'Art Déco”.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.