DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

OPINIÓ

Gràcies als 1.680.000 votants


EUiA Garraf

23-11-2011 23:21

Esquerra Unida Garraf vol agrair a tots/es els i les votants de la coalició ICV-EUiA el seu suport i la seva confiança en el nostre projecte a les eleccions generals

VD. Cayo Lara

Gracies per aquest 45% més de vots que en les passades eleccions a la comarca del Garraf.

Un projecte que heu de tenir per segur que els nostres 11 diputats seran la veu crítica al congrés, una veu rebel, d´esquerres, que defensarà els drets de la classe treballadora, que lluitarà contra la dictadura dels mercats, que demanarà que sigui veritable el dret a una feina i habitatge dignes, per la 3ª república , per lo públic, per que al país es generi riquesa i feina...I per descomptat contra la llei electoral ,que afavoreix el bipartidisme i que ens ha robat 14 diputats.

Avui som 700.000 persones més que ahir , i esperem que molts menys que demà.

Gracies, no us fallarem!


EUiA Garraf

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.