Vegueria del Penedès

OPINIÓ

La CUP obre noves vies per ajudar les famílies a punt de ser desnonades


CUP Vilanova i la Geltrú

06-12-2011 22:41

La moció de la CUP planteja que l’Ajuntament subrogui algunes de les hipoteques d’habitatges de la ciutat que han de ser desnonats

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La moció planteja que l’Ajuntament subrogui algunes de les hipoteques d’habitatges de la ciutat que han de ser desnonats. S’hauria de prioritzar aquelles propietats per les quals el pagament de la hipoteca restant representés per a l’Ajuntament un estalvi en la compra de l’habitatge respecte al preu de mercat.

A canvi, els propietaris en sortirien doblement beneficiats. Per una banda, des de l’Ajuntament se’ls garantiria la permanència a la seva llar a canvi d’un lloguer social per un període mínim d’entre 3 i 5 anys, i per una altra quedarien lliures del deute amb l’entitat bancària. A més a més, aquesta mesura permetria augmentar el parc d’habitatges de propietat municipal.

La Candidatura també presentarà una moció en la qual demanarà que l’Ajuntament convoqui, abans de tres mesos, un procés participatiu en què tota la ciutadania, i especialment les entitats, estigui convidada per debatre i definir un nou model de Festa Major de Vilanova i la Geltrú. Fruit d’un debat col·loqui obert a la ciutadania, la CUP va recollir la voluntat manifesta de replantejar el model actual de gestió i organització de la Festa Major.

Finalment, la CUP presentarà una tercera moció on es demana que s’augmentin els punts existents a la ciutat per a la recollida de l’oli domèstic. L’objectiu és sensibilitzar la ciutadania de la importància del reciclatge de l’oli i augmentar el volum de recuperació d’aquest tipus de residu.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.