Vegueria del Penedès

HANDBOL

Xavi Pascual oferirà un clínic d'handbol al CE Vilanova


VD

29-04-2012 20:01

El tècnic del FC Barcelona, el 8 de maig a la capital del Garraf

VD. Xavier Pascual, a la sala de premsa del Barça

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’entrenador d’handbol del FC Barcelona, Xavi Pascual, estarà properament a Vilanova, convidat pel Club Esportiu, per a realitzar un clínic de promoció d’aquest esport a la nostra ciutat.

L’Handbol es un esport que està creient molt en els darrers anys tant a la capital com a la resta de la comarca, amb la formació de nous equips a les escoles i en el si del propi club, especialment en les categories inferiors o de promoció, i aquesta activitat serà sens dubte un reforç important per a la consolidació d’aquesta tendència.

El Clínic tindrà lloc el proper dimarts 8 de maig a partir de dos quarts de 6 de la tarda. Primer amb una xerrada a la sala polivalent de l’Estadi dels Alumnes Obrers, i posteriorment de les 7 a un quart de 9, amb un seguit d’activitats al Pavelló Poliesportiu adreçada als equips alevins i infantils.

Aquesta activitat de promoció i difusió de l’esport de l’handbol està dirigida a les escoles, als professors d’educació física, tècnics del club Esportiu i dels altres clubs de la comarca, a tots els pares i mares de la secció d’handbol i també a les institucions públiques.

Tots els nens i nenes participants en el clínic, rebran una samarreta de record, i es preveu també l’assistència de diferents autoritats municipal encapçalades per la regidora d’esports Blanca Albà.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.