DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

GIMNÀSTICA

Campus d'acrobàcies a càrrec de l'Associació Esportiva Passífae


VD

15-06-2012 18:01

L'activitat es celebra al pavelló de les Casernes del 2 al 27 de juliol

VD. Imatge d'arxiu al gimnàs de les Casernes

L''Associasió Esportiva Pasífae organitza aquest estiu un Campus d'acrobàcies al gimnàs del pavelló Municipal de les Casernes. La cita organitzada per aquesta entitat vilanovina es celebra al mes de juliol i té una durada de 4 setmanes, des del dia 2 fins el 27 de juliol.

L'horari serà ampli; tots els dies de dilluns a divendres, de les 20:15 hores fins a les 22:00 hores i està adreçat a nois i noies a partir de 14 anys. L'acrtivitat també està oberta a ex-gimnastes que vulguin practicar un manteniment esportiu al llarg d'aquest mes de juliol.

Les places són limitades. Per a més informació es pot contactar amb l'entitat a través del seu correl electronic: a.e.pasifaevilanova@hotmail.es.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.