VNG
13-09-2012 15:03
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Durant els dos dies de festival, Vilanova i la Geltrú, seu de Blanc, s'abocarà al disseny gràfic: tres dels equipaments de la ciutat (l'Auditori Eduard Toldrà, l'Escola Municipal d'Art i Disseny i La Sala) acolliran activitats. En la quarta edició del festival, les conferències aniran a càrrec dels estudis i professionals catalans Bungalow, Eduardo Manso, Run Design, Toormix, TwoPoints.net, Wanda Barcelona i Pati Núñez (Premi Nacional de Disseny 2007), i l'inventor Pep Torres; els madrilenys La Despensa, i els valencians Iban Ramón i Dídac Ballester. La publicitat, els invents, el disseny d'interiors o la tipografia seran alguns dels temes que abordaran els ponents.
L'abonament per assistir a les conferències de Blanc els dos dies de festival costa 48 euros. El públic que només desitgi accedir a les quatre conferències del divendres dia 2 de novembre podrà comprar un abonament de 25 euros, i en cas que vulgui assistir únicament dissabte 3 de novembre, que oferirà sis conferències, el preu és de 30 euros. Les entrades per a la masterclass, que anirà a càrrec d'Enric Jardí i Xavier Grau, es poden adquirir per quinze euros; cadascun dels workshops, dedicats a la ceràmica (amb Apparatu) i a la il·lustració (amb Crean), costen 39 euros. L'oferta d'entrades es completa amb el pack que inclou totes les conferències i la masterclass per 59 euros, o bé els packs amb totes les conferències i un dels dos workshops, a la venda per 83 euros.
Blanc es presentarà el proper divendres 5 d'octubre a l'antiga fàbrica d'Estrella Damm de Barcelona. El festival està organitzat per Dr. Jum, que integren els dissenyadors gràfics David D'Eboli i Raúl Ramos. L'any passat, 700 professionals del disseny gràfic van assistir a Blanc, i aquest any esperen reunir més de 800 dissenyadors gràfics de Catalunya i l'Estat espanyol.
PUBLICITAT
PUBLICITAT