HÍPICA
10-09-2012 0:59
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El passat dissabte 1 de setembre es va celebrar a l'Hipòdrom de Bàscara la final del campionat oficial de Catalunya de Pole Bending i Barrel Racing, i que han proclamat a Patrícia Romero (en categoria d'adults) i a Gina Nueda (en infantil), noves campiones de Catalunya, després d'obtenir la primera posició acumulant totes les puntuacions de les jornades realitzades durant tota la temporada esportiva i que va concloure amb aquesta competició celebrada a Girona.
Romero és vilanovina de naixement, tot i que actualment per motius laborals no viu a la capital del Garraf.
El lliurament de trofeus i la proclamació de campions es va dur a terme al vespre a les 21h a la Plaça Major davant de l'Ajuntament de Bàscara. Acabada la cerimònia i desprès de l'audició de l'himne nacional de Catalunya en honor dels guanyadors la festa va continuar amb un concert de música en viu que va durar fins passada la mitja nit.
PUBLICITAT
PUBLICITAT