PUBLICITAT
VNG
10-10-2012 21:31
Nombroses famílies van anar passant al llarg del matí per l’estand de la Festa, que oferia informació i assistència per part de les assessores dels grups. Igualment, hi havia també un espai de joc per als més petits i un taller de curses de xapes que va estimular la creativitat de desenes de nens i nenes.
La Festa demostra un cop més la vitalitat i la consolidació dels grups locals de suport a l’alletament, que durant tot l’any donen suport a les mares que alleten, tot facilitant un servei altruista que atén famílies no solament de Vilanova sinó de tota la comarca.
La Festa es va organitzar en col·laboració amb l’Àrea d’Equitat de l’Ajuntament de Vilanova, que per segon any es va sumar amb un estand propi en què es va recollir roba infantil de segona mà destinada a atendre les necessitats de les famílies amb problemes econòmics.
L’activitat dels grups de suport a la lactància tindrà una nova cita especial el proper dissabte 20 d’octubre amb la xerrada del pediatra Carlos González, que ha estat convidat a parlar de “Les necessitats afectives dels nens”. La xerrada tindrà lloc al Centre Cívic de la Geltrú, a dos quarts d’onze del matí (adjuntem el cartell de convocatòria).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT