NOU CONTRACTE AMB CESPA
11-11-2012 23:12
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El govern municipal, complint les directius del pla de sanejament financer, ha signat aquest divendres la modifiació a la baixa del nou contracte amb CESPA per a la prestació del servei de neteja, recollida i gestió de residus sòlids urbans, jardineria i neteja de platges al municipi de Cunit. Amb aquesta reformulació del contracte l'ajuntament estalviarà més d'un milió d'euros al mateix temps que assegura i garanteix la qualitat del servei a tot el municipi.
Complint amb el mandat i compromís que l’equip de govern de Cunit es va imposar al principi de la legislatura per incrementar l’estalvi en la despesa pública, avui s’ha tancat la modificació a la baixa el nou contracte de neteja, recollida de residus, jardineria i neteja del litoral i les platges amb CESPA. Amb aquest nou contracte que s’ha signat al saló de sessions de l’ajuntament de Cunit, el municipi estalviarà més d’un milió d’euros i al mateix temps assegura la prestació del servei amb garanties de qualitat en tot el terme municipal.
El nou contracte és conseqüència del nou dimensionament del servei com a 'resposta a la necessitat de reduir la despesa municipal'. Un estalvi que és un pas previ imprescindible per reconduir el deute de l’ajuntament i aconseguir equilibrar les arques municipals.
La signatura del nou contracte modificat s’ha fet al saló de plens entre l’alcaldessa, Montserrat Carreras i el representant de CESPA Narciso Llongarriu Pujol. Amb aquesta revisió es dona compliment a l’acord que el ple de Cunit va aprovar al setembre de 2012 per a renegociar a la baixa el cost d’aquest servei.
La despesa de tot els serveis (neteja viària, recollida i gestió dels residus, jardineria i platges) fins a l’any 2011 era superior als quatre milions d’euros (l’any 2008 i 2009 va arribar a ser de 5,1 milions d’euros). Amb el contracte actual es contempla un cost del servei de 2,5 milions d’euros als que cal afegir 400.000 euros més com a cost de l’eliminació dels residus el que fa un total de 2,9 milions d’euros.
PUBLICITAT
PUBLICITAT