ELECCIONS AL PARLAMENT
12-11-2012 18:14
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El candidat d'Esquerra Republicana de Catalunya-Catalunya Sí (ERC-Cat Sí) a Tarragona, Josep Andreu, s'ha mostrat optimista davant les expectatives de resultats que té el partit a la demarcació de Tarragona. Convençut que el segon diputat està assegurat, Andreu creu que el tercer diputat és un "objectiu possible". Durant un míting aquest dissabte al Vendrell, el republicà creu que el "caliu" que es detecta cap a ERC fa possible igualar la màxima representació aconseguida pel partit a la demarcació. Andreu també va posar en qüestió "l'independentisme" de CiU recordant que els convergents es van aliar amb el PSC perquè el Vendrell no s'adherís a l'Associació de Municipis per a la Independència (AMI).
"Des del respecte per totes les llistes, en la nostra demarcació només el vot a ERC és el vot que es convertirà en diputats i diputades al Parlament que obriran el solc del camí cap a la llibertat nacional, que empenyeran el carro i que el falcaran quan alguns altres flaquegin o dubtin del procés sobiranista", ha advertit Andreu.
En el míting, on també va intervenir la secretària general d'ERC, Marta Rovira, la número 3 del partit a la demarcació, Teresa Vallverdú, va reclamar el suport a la candidatura d'ERC-Cat Sí per assolir el tercer diputat que representaria la comarca del Baix Penedès. "El Baix Penedès és una comarca històricament desatesa, i malgrat que hi ha hagut diputats penedesencs d'altres formacions, això no s'ha notat", ha afegit Vallverdú.
PUBLICITAT
PUBLICITAT