PUBLICITAT
ACCIDENT DE TRÀNSIT
26-11-2012 9:53
Un motorista de 58 anys, Rafael A.G., veí de Sitges, va morir ahir diumenge al vespre en un accident a la C-31 a Castelldefels (Baix Llobregat), segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT). Per causes que es desconeixen, una motocicleta que circulava en sentit Sitges es va accidentar i el seu conductor va morir. La via va estar tallada sentit Sitges fins les 22.22 h, tot i que es va poder donar pas pel lateral mentre va durar el tall. Fins al lloc de l'accident, s'hi van desplaçar cinc dotacions dels Mossos d'Esquadra i unitats el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Amb aquest, pugen a tres els accidents mortals del cap de setmana, un home va morir dissabte a la nit al pas de la carretera C-55 per Súria (Bages)m, quan el seu vehicles va col·lidir amb un cotxe travessat a la calçada. També va morir una taxista ahir diumenge al matí a la bifurcació del carrer Aragó amb l'avinguda Roma de Barcelona.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT