PUBLICITAT
MÚSICA SOLIDÀRIA
11-12-2012 15:50
Aquest diumenge 16 de desembre, a les 12 h, l’auditori gran de l’Escola Municipal de Música Pau Casals del Vendrell tornarà a reviure un concert per una causa solidària. El conjunt de guitarres de nivell mitjà, sota la direcció de Juan Becerra; el grup de vent, dirigit per Joan Soler i l’orquestra de nivell mitjà, amb Xavier Pagès al capdavant, seran els encarregats d’oferir la seva música per recaptar fons per a la Marató de TV3. L’esdeveniment solidari per excel·lència del nostre país està enguany dedicat a la lluita contra el càncer i en favor de la investigació perquè aquesta malaltia esdevingui crònica i deixi de ser el llast que representa actualment.
Aquest acte, que arriba a la seva tercera edició, és una iniciativa de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament del Vendrell i el seu titular, Kenneth Martínez, ha fet una crida als veïns del municipi i la comarca perquè assisteixin al concert i aportin el seu granet de sorra a aquesta causa tan important.
L’assistència al concert és gratuïta, si bé es demana que qui en vulgui gaudir col·labori econòmicament amb una aportació voluntària.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT