Vegueria del Penedès

MÚSICA SOLIDÀRIA

Un concert de l'Escola de Música Pau Casals, principal acte al Vendrell en favor de la Marató


Redacció El Vendrell

11-12-2012 15:50

L’assistència al concert és gratuïta, si bé es demana que qui en vulgui gaudir col·labori econòmicament amb una aportació voluntària

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquest diumenge 16 de desembre, a les 12 h, l’auditori gran de l’Escola Municipal de Música Pau Casals del Vendrell tornarà a reviure un concert per una causa solidària. El conjunt de guitarres de nivell mitjà, sota la direcció de Juan Becerra; el grup de vent, dirigit per Joan Soler i l’orquestra de nivell mitjà, amb Xavier Pagès al capdavant, seran els encarregats d’oferir la seva música per recaptar fons per a la Marató de TV3. L’esdeveniment solidari per excel·lència del nostre país està enguany dedicat a la lluita contra el càncer i en favor de la investigació perquè aquesta malaltia esdevingui crònica i deixi de ser el llast que representa actualment.

Aquest acte, que arriba a la seva tercera edició, és una iniciativa de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament del Vendrell i el seu titular, Kenneth Martínez, ha fet una crida als veïns del municipi i la comarca perquè assisteixin al concert i aportin el seu granet de sorra a aquesta causa tan important.
L’assistència al concert és gratuïta, si bé es demana que qui en vulgui gaudir col·labori econòmicament amb una aportació voluntària.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.