S'AJORNA LA REPARACIÓ
20-12-2012 12:57
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L’Ajuntament de Cubelles ha consensuat amb Fecsa-Endesa no portar a terme una reparació en la xarxa de subministrament prevista per al proper 24 de desembre, per tal de no afectar els comerços i serveis de la vila. La companyia elèctrica ha entès perfectament la petició municipal, que ha estat advertit per l’Associació d’Hostaleria i Comerç, entre d’altres, i ha cancel•lat l’actuació fins a una nova data.
Per altra banda, avui des de 2/4 d’11 del matí hi ha una avaria que afecta, entre d’altres zones, a Mas Trader i l’emissió de Ràdio Cubelles. Es preveu que cap a les 13h. estigui resolta i es reprengui l’emissió.
PUBLICITAT
PUBLICITAT