DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ENOLOGIA

El Nadal Xarel·lo 2012 sortirà al mercat la primera quinzena de febrer


Caves Nadal Torrelavit

09-01-2013 Última revisió: 18-04-2014 10:40

El celler va exhaurir, abans de final d’any, les 35.000 ampolles de la collita 2011, distingida amb l’única medalla de platí atorgada per l’Acadèmia Tastavins al Concurs de Vins de Qualitat de la DO Penedès

Xarel·lo 2012

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Nadal treballa en la fase final de producció de l’anyada 2012 del vi blanc noble Nadal Xarel•lo, que sortirà al mercat a principi de febrer. El celler de Torrelavit va exhaurir abans de final d’any el Nadal Xarel•lo 2011, distingit amb l’única medalla de platí atorgada per l’Acadèmia Tastavins del Penedès en el 46è Concurs de Vins de Qualitat de la DO Penedès.

De les 35.657 ampolles de xarel•lo 2011 que es van vendre durant l’any passat, Nadal incrementa la producció fins a les 50.666 ampolles, ja que la qualitat del raïm de collita pròpia del 2012 ha permès destinar una vinya més a l’elaboració d’aquest vi noble. La producció per hectàrea, inferior a la del 2011, i el grau sensiblement superior, han permès elaborar un vi amb més cos i estructura.
 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.