DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONSPIRACIÓ I POLÍTICA

Absolen l'exalcalde de Torrelles de Foix de l'intent d'assassinat del seu successor


Redacció Torrelles de Foix

09-01-2013 19:02

L'exalcalde de Torrelles de Foix, Erasme Torrents, ha estat absolt finalment del delicte de conspiració d'assassinat del que l'acusava el seu successor en el càrrec, el seu antic company de CiU Salvador Miralles. L'Audiència de Barcelona considera que no està acreditat que Torrents i els altres acusats  "s'haguessin concertat i posat d'acord per acabar amb la vida de Salvador Miralles", de manera que els absol d'aquest delicte, encara que condemna dos d'ells a penes lleus de presó per tinença il·lícita d'armes.

Salvador Miralles va prendre l'alcaldia a Torrents després d'una moció de censura per una requalificació urbanística aliant-se amb quatre regidors del PSC a l'oposició al juny del 2004.

El tribunal destaca que "aquesta operació de transfuguisme va desencadenar grans protestes ciutadanes contra Miralles, increpat contínuament tant en el ple com al carrer i que fins i tot va rebre anònims intimidatoris en diverses ocasions". 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.