DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VEÏNS DE L'ADEG

Anna Roig, la Veïna del Bigoti Vermell


Redacció Vilafranca del Penedès

20-01-2013 22:12

Anna Roig, l'escriptora, compositora i vocalista, gairebé sempre acompanyada per L'Ombre de ton chien, ingressarà a la galeria de personatges que composen la comunitat dels "Veïns de l'ADEG".

La santsadurninenca serà la "Veïna" del Bigoti Vermell. Aquest és el títol de la gira que tot just acaben de finalitzar l'Anna Roig i l'Ombre de tot chien, a l'Auditori de Vilafranca.

La jove intèrpret participarà com a convidada especial en la propera reunió d'escala del cicle dels Veïns de l'ADEG, divendres 25, a les 8h30 del matí, a la seu de Vilafranca. La trobada té el pretext de compartir un bon cafè (Cafès Novell) i fer-la petar una estona, tot just l'hora d'esmorzar. Hi pot assistir tothom que ho vulgui; tan sols cal confirmar-ho abans.

El cicle dels Veïns de l'ADEG promou aquestes sessions de cafè-tertúlia amb l'objectiu d'apropar l'organització empresarial a d'altres àmbits de la societat més propera, representats per personatges reconeguts de l'entorn. Podeu consultar el particular who's who granpenedesenc al web www.adeg.cat/veins

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.