VEÏNS DE L'ADEG
20-01-2013 22:12
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Anna Roig, l'escriptora, compositora i vocalista, gairebé sempre acompanyada per L'Ombre de ton chien, ingressarà a la galeria de personatges que composen la comunitat dels "Veïns de l'ADEG".
La santsadurninenca serà la "Veïna" del Bigoti Vermell. Aquest és el títol de la gira que tot just acaben de finalitzar l'Anna Roig i l'Ombre de tot chien, a l'Auditori de Vilafranca.
La jove intèrpret participarà com a convidada especial en la propera reunió d'escala del cicle dels Veïns de l'ADEG, divendres 25, a les 8h30 del matí, a la seu de Vilafranca. La trobada té el pretext de compartir un bon cafè (Cafès Novell) i fer-la petar una estona, tot just l'hora d'esmorzar. Hi pot assistir tothom que ho vulgui; tan sols cal confirmar-ho abans.
El cicle dels Veïns de l'ADEG promou aquestes sessions de cafè-tertúlia amb l'objectiu d'apropar l'organització empresarial a d'altres àmbits de la societat més propera, representats per personatges reconeguts de l'entorn. Podeu consultar el particular who's who granpenedesenc al web www.adeg.cat/veins
PUBLICITAT
PUBLICITAT