SITGES REFERENCE
28-02-2013 20:58
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
En la seva argumentació el fiscal relata que el procés de la societat Sitges Reference compta amb múltiples irregularitats administratives i que tal com sempre ha defensat el Govern Municipal, poden ser contraries al dret administratiu.
Actualment continua obert el procediment de revisió d’ofici per la via administrativa que haurà de determinar si el contracte de lloguer entre l’Ajuntament de Sitges i la societat Sitges Reference és nul de ple dret.
El passat mes de juny de 2012 el Jutjat Mercantil número 1 de Barcelona va declarar en concurs de creditors la societat Sitges Reference. Segons l’administració concursal, Sitges Reference té deutes per valor d’11’7 milions d’euros. En el marc d’aquest procés se li reclama a l’Ajuntament de Sitges més d’1’7 milions d’euros, en concepte de contracte de lloguer, fet que entre d’altres, està provocant el trasllat de les dependències municipals situades en l’edifici situat a Les Pruelles a altres equipaments municipals.
Davant el contingut del decret del fiscal, el Govern Municipal de Sitges es felicita pel fet que no s’hagin trobat indicis penals, tot i que tal com manifesta el fiscal “s’han vulnerat els principis de competència i igualtat d’oportunitats que es proclamen com a eixos centrals de tot el sistema de contractació administrativa”.
El Govern Municipal es referma en la postura que aquesta operació va constituir un important dany per l’erari públic a més de la pèrdua de béns patrimonials per la cessió dels terrenys que actualment ocupen l’edifici Sitges Reference.
PUBLICITAT
PUBLICITAT