VILAFRANCA 2.0
04-03-2013 19:08
L’Ajuntament de Vilafranca fa un pas més en la seva introducció dins el món 2.0 i estrena un canal a la xarxa social Instagram, que aplega més de 5 milions d’usuaris. A partir d’avui, la portada del web municipal acollirà en una galeria, les fotografies de la xarxa social Instagram etiquetades amb la referència #capitaldelvi.
L’objectiu de posar en marxa aquesta nova eina 2.0 és animar els usuaris a fer difusió de fotografies que promoguin Vilafranca del Penedès com a Capital del Vi, mostrant la ciutat i els seus espais i moments més emblemàtics, tradicionals, populars...
Amb aquesta iniciativa es pretén ser un aparador 2.0 de les excel·lències de la nostra ciutat, vistes des diferents àmbits: oci, cultural, gastronòmic, artístic, musical, esportiu...
Sota el concepte identificatiu de Capital del Vi hi podrem trobar les imatges captades amb els dispositius mòbils que els usuaris d’Instagram captin a la Vila i vulguin compartir a la xarxa. Totes les imatges que s’identifiquin amb l’etiqueta #capitaldelvi es visualitzaran al web municipal, a través d’un visor a la plana principal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT