PUBLICITAT
CULTURA PARTICIPATIVA
20-03-2013 13:00
Aquest dilluns al vespre, al Centre Cívic Gatzara de Sant Pere Molanta, ha tingut lloc la reunió que ha servit per formalitzar la renovació de la Comissió Permanent del Consell Consultiu de Cultura d’Olèrdola. Després de la reunió plenària d’entitats del municipi feta el passat 27 de febrer, en la reunió d’aquest dilluns s’han trobat els representants de les entitats dels nuclis per a encetar aquesta nova etapa del Consell, l’òrgan consultiu que canalitza la participació de les entitats en l’àmbit lúdic i cultural d’Olèrdola.
Formen part d’aquesta Comissió Permanent Imma Rodríguez, de Can Trabal; Antoni Palazon, de Rectoria i Can Torres; Antonio Suárez i Carlos Molina, de Daltmar; Estíbaliz Leal i Cristina Badell, de Moja; i Pere Joan Ullate, de Sant Miquel. En el cas de Sant Pere Molanta es buscaran persones que puguin actuar com a representants de les entitats del seu nucli. La Comissió Permanent també compta amb la tècnica de cultura, Miriam Mulinari i, per delegació de l’alcalde, amb la regidora de cultura, Arantxa Torres.
La renovada Comissió Permanent s’ha fixat tres objectius de treball: l’actualització del reglament de la Trobada d’Olèrdola i del registre d’entitats del municipi, així com aprovar unes bases que regulin la concessió del premi Rossend Montané. Passat Setmana Santa, la Comissió Permanent es tornarà a reunir per a detallar continguts de la Trobada d’Olèrdola, que enguany s’ha de celebrar del 17 al 19 de maig.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT