Vegueria del Penedès

MILLORA A LA XARXA ELÈCTRICA

Endesa reforma la subestació de Vallcarca


Redacció Sitges

03-04-2013 0:40

S’ha instal•lat un sistema de climatització a la sala de cabines de 25 kV per reduir la humitat de l’interior de l’edifici i garantir la fiabilitat dels mecanismes de la instal•lació elèctrica

L’actuació beneficia a més de 16.000 usuaris que es troben repartits entre tres municipis del Baix Llobregat i un del Garraf

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Endesa ha acabat recentment la millora tecnològica de la subestació Vallcarca, situada al terme municipal de Sitges, a la comarca del Garraf. L’objectiu és millorar la qualitat i la continuïtat del subministrament elèctric a més de 16.000 clients que depenen d’aquesta instal•lació i que es troben repartits entre els municipis de Begues, Castelldefels i Gavà, a la comarca del Baix Llobregat, i Sitges, al Garraf.

En concret, s’ha instal•lat un sistema de climatització a la sala de cabines de 25 kV de la subestació amb l’objectiu de reduir la humitat de l’interior de l’edifici i mantenir una temperatura constant en tota la infraestructura per tal de millorar la fiabilitat i l’eficiència dels mecanismes instal•lats.
També s’ha aprofitat per realitzar treballs d’obra civil que han consistit en la substitució de la fossa sèptica dels serveis de la infraestructura per complir amb la legislació vigent.

Les obres, que han suposat una inversió de 22.400 euros aportats íntegrament per la Companyia, formen part del pla d’inversions d’Endesa per a la millora tecnològica de les instal•lacions elèctriques a les comarques del Baix Llobregat i el Garraf.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.