DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

DIA MUNDIAL DE L'ACTIVITAT FÍSICA

Marxa Nòrdica a Calafell per celebrar el Dia Mundial de l'Activitat Física


Redacció Calafell

04-04-2013 15:35

Calafell celebrarà el Dia Mundial de l’Activitat Física amb l’organització de dues sortides de Marxa Nòrdica. La primera, que organitza conjuntament el Club Esportiu Marxa Nòrdica, el Centre de Salut i les regidories de Salut i Esport de l’Ajuntament de Calafell, tindrà lloc el proper dimecres, 10 d’abril. El punt de trobada serà la Plaça dels Països Catalans, des d’on se sortirà a les 11h. del matí. Aquesta activitat tindrà una durada d’unes dues hores, i és totalment gratuïta.

Així mateix, el dimecres, 18 d’abril, la gent del grup Posa-hi Oli, el programa d’activitat física per a la gent gran que organitza l’Ajuntament de Calafell, faran també una sortida de marxa nòrdica, a les 10h. del matí i des del Port de Segur de Calafell. Aquesta activitat també es realitza amb la col•laboració del Club Esportiu Marxa Nòrdica i el suport de les regidories d’Esport i de Benestar i Família, Gent Gran i Igualtat de l’Ajuntament de Calafell.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.