CASTELLERS SOLIDARIS
16-04-2013 9:42
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest passat dissabte dia 13 d’abril, la sala d’assaig de Cal Noi-Noi es va que quedar petita en moments per la gran afluència de públic que va aportar el seu granet de sorra pel Bingo Solidari que organitzaven els Xicots de Vilafranca a benefici de l’AFANOC (Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya).
Més de 120 establiments de Vilafranca van donar productes del seu sector per tal de formar els grans lots de regals que es donaven per les línies i bingos premiats. El total de la recaptació va ser de 1.240 euros, import que íntegrament es va donar al responsable de l’Afanoc, Josep Cruz. Cal dir que Josep Cruz va ser uns del premiats, i tant ell i un acompanyant, com una altra persona guanyadora d’un bingo, viatjaran a Algemesí i a Alacant als mesos de juny i juliol, a les sortides que els Xicots faran fora de Catalunya aquest any.
PUBLICITAT
PUBLICITAT