PUBLICITAT
CASTELLERS SOLIDARIS
16-04-2013 9:42
Aquest passat dissabte dia 13 d’abril, la sala d’assaig de Cal Noi-Noi es va que quedar petita en moments per la gran afluència de públic que va aportar el seu granet de sorra pel Bingo Solidari que organitzaven els Xicots de Vilafranca a benefici de l’AFANOC (Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya).
Més de 120 establiments de Vilafranca van donar productes del seu sector per tal de formar els grans lots de regals que es donaven per les línies i bingos premiats. El total de la recaptació va ser de 1.240 euros, import que íntegrament es va donar al responsable de l’Afanoc, Josep Cruz. Cal dir que Josep Cruz va ser uns del premiats, i tant ell i un acompanyant, com una altra persona guanyadora d’un bingo, viatjaran a Algemesí i a Alacant als mesos de juny i juliol, a les sortides que els Xicots faran fora de Catalunya aquest any.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT