PUBLICITAT
SANT JORDI 2013
17-04-2013 19:28
A Vilafranca, Òmnium disposarà durant tot el dia d'una parada a la rambla de Sant Francesc. Les persones que s'hi acostin podran informar-se sobre l'entitat, i les seves activitats i les maneres de col·laborar-hi, mirar vídeos i també, és clar, comprar llibres.
A la capital del cava, Òmnium estarà present a la plaça de l'Ajuntament durant tota la tarda amb un punt informatiu on igualment es facilitarà informació als visitants, que també podran adquirir llibres.
Per aconseguir que la presència per Sant Jordi sigui el més efectiva possible, Òmnium necessita la plena implicació dels socis i per això demana que les persones que vulguin col·laborar en aquests punts informatius es posin en contacte amb l'entitat a través del correu o bé que assisteixin a la reunió informativa que es farà el proper divendres 19 d'abril, a les 7 de la tarda, al local d'Òmnium Cultural (plaça Penedès, 3, 2n pis).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT