Vegueria del Penedès

TRIATLÓ

Tot a punt per a la primera Triatló penedès Marítim de Cunit


Redacció Cunit

21-05-2013 2:15

Es preveu que la cita aplegui mig miler de triatletes i mobilitzi un centenar de voluntaris

Roda de premsa de presetnació

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La Triatló Penedès Marítim Cunit està preparada pel tret de sortida. La primera edició d'aquesta prova està organitzada per l’Ajuntament de Cunit amb la col·laboració del CE Penedès Marítim, CE Calafell Runners, i té una previsió de participació prevista de 500 triatletes i mobilització d’un centenar de voluntaris.

Aquesta prova comptarà amb diverses accions adjuntes com són les Jornades tècniques que es celebraran al Hotel Adia el dissabte 25 o la 1a Fira del Triatló, ubicada al passeig marítim de Cunit el dissabte 25 de maig de 9’00h del matí a 22’00h i el diumenge 26 de maig de 9’00h del matí fins les 20’00h.

Aquest esdeveniment compta amb el suport de la Federació Catalana de Triatló i de patrocinadors com De Rosa, Blue Planet, Moziatex, Amway, Coca Cola entre d’altres.

El passat divendres dia 17 de maig es va realitzar a l’hotel oficial del Triatló, Hotel Adia, la roda de premsa de presentació oficial del 1er Triatló Penedès Marítim de Cunit a les 19’00h.

En aquest acte van assistir l’Alcaldessa Montserrat Carreras, el Regidor d’Esports Antonio Casanova, el Regidor de Turisme, Jaume Casañas els presidents dels CE Penedès Marítim, David Muñoz i CE Calafell Runners, Jordi Rubio i el representants  De Rosa Bicycles Store i Blue Planet.

Els dos presidents dels clubs organitzadors, David Alonso i Jordi Rubio van descriure el circuit i el desenvolupament de la prova. El Triatló en distància Sprint consta de 750 m de natació, 20 km de ciclisme i 5 km de running. També van anunciar la I Fira Penedès Marítim on hauran estands vinculats amb l’esport, turisme i comerços representatius de Cunit.

També van parlar els representants dels principals patrocinadors de l’esdeveniment que són: De Rosa Bicycle Store i Blue Planet, donant el seu suport a la prova.

 

Us animem a tots a gaudir d’aquest gran espectacle i disfrutar de tota la prova el proper diumenge 26 de Maig a partir de les 9h.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.