Vegueria del Penedès

CULTURA EMPRENEDORA A L'ESCOLA

Els petits emprenedors de Sitges surten a vendre


Redacció Sitges

24-05-2013 19:42

Les dues cooperatives creades per una cinquantena d’alumnes de 5è de primària de l’Escola Miquel Utrillo de Sitges posaran a la venda els seus productes demà dissabte al Cap de la Vila

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els primers resultats de les cooperatives creades pels dos grups de 5è de primària de l’Escola Miquel Utrillo es posaran a la venda demà dissabte al Cap de la Vila. Formen part del projecte Cultura Emprenedora a l’Escola de la Diputació de Barcelona i acaben així la tasca de tirar endavant dos projectes empresarials durant aquest curs escolar.

Un grup ha desenvolupat la cooperativa Kos-ko-rón, pensada per a reciclar joguines usades, a més de fer creacions pròpies com polseres o clauers. L’altra cooperativa, EMU, ha creat una llibreta reciclada amb tapes d’ordinador i un joc de l’oca personalitzat, amb normes adaptades a la vila. En el cas de les joguines el preu dependrà de la mida, i la llibreta es vendrà a 3€ i el joc de l’oca a 4€. Totes dues cooperatives a més han assumit responsabilitat social ja que part dels beneficis es destinaran a accions socials i ONG’s.

Després de la venda al Cap de la vila aquests dos projectes sitgetans, junt amb la resta dels projectes que s'hagin desenvolupat a diferents escoles de la província de Barcelona, es presentaran a la Fira de l'Emprenedor BIZ de Barcelona, el proper 6 de juny.

La campanya Cultura Emprenedora a l’Escola s’ha finançat a través de la Diputació de Barcelona, amb la col•laboració de les regidories d'Empresa i Ocupació i la d'Ensenyament. La previsió és que el curs vinent s’afegeixi al projecte una segona escola de Sitges i que en quatre anys tots els escolars de 5è de primària de la vila participin d'aquest projecte que també es vol acabar implantant a tot Catalunya.
 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.