PUBLICITAT
NETEJA VIÀRIA
03-06-2013 15:26
L’Ajuntament de Vilafranca ha encarregat els treballs de neteja intensiva del paviment del Centre Vila que s’han iniciat la darrera setmana de maig. Els treballs, que es realitzen un cop l’any, afecta tots els carrers de l’illa de vianants i, amb l’objectiu de minimitzar les molèsties que puguin ocasionar a veïns i serveis comercials, es realitzen en horari de migdia, de 13 a 16 hores. Els diumenges i festius, la neteja es fa de 10 a 14 hores.
Els treballs van a càrrec de l’empresa concessionària de la neteja viària, que s’encarrega d’avisar el veïnat i comerços de cada carrer amb 24 hores d’antelació a l’inici dels mateixos. Es preveu que les tasques de neteja, amb una màquina d’alta pressió i una llança rotativa d’alta pressió, a més de les eines manuals, finalitzin durant el mes d’agost.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT