Vegueria del Penedès

FUTBOL BASE

El Memorial Amador Rodríguez arriba a la desena edició


Redacció L'Arboç

11-06-2013 20:23

Més de 600 nens prenen part de la jornada

Imatge de l'equip arbocenc, campió en la seva categoria

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’Arboç ha acollit aquest passat cap de setmana la desena edició del torneig de futbol base “Memorial Amador Rodríguez”. El Club Futbol Base l’Arboç s’ha bolcat en l’organització d’aquest torneig de referència que ha aplegat equips procedents del Baix Penedès, Alt Camp, Tarragonès, Garraf i Alt Penedès. Han estat més de 600 nens en totes les categories, que s’han disputat el diferents trofeus en joc.

El Torneig “Memorial Amador Rodríguez” ha estat organitzat pel Club Futbol Base l’Arboç amb la col·laboració de l’Ajuntament de l’Arboç. Des de l'organització es valora molt positivament el desenvolupament de la jornada i ja es treballa per la propera edició.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.