DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ORDENANÇA D'ÚS DE LES PLATGES

Calafell aprova les normes d'ús de les platges


Redacció Calafell

13-06-2013 23:39

Avui s’ha aprovat el Reglament que estableix les condicions i deures dels serveis adjudicats a les platges

També s’ha aprovat l’Ordenança d’ús de les Platges, que ha de garantir una ús correcte per part dels ciutadans

L’Ajuntament de Calafell ha aprovat avui el Reglament que estableix els requisits que han de complir els serveis adjudicats a les platges, i també l’Ordenança d’ús de les Platges, que estableix les normes perquè els usuaris de les platges en facin un ús correcte.

El Reglament de la Gestió de Serveis i Activitats Temporals a les Platges de Calafell ha estat aprovat amb el vot a favor de l’equip de govern (CiU i PP) i el l’abstenció de l’oposició (PSC i UAM). Aquest reglament estableix les condicions i deures dels adjudicataris dels serveis que s’ofereixen a les platges, com poden ser el lloguer de patins, les hamaques o para-sols, les guinguetes, o els espais de lleure infantil, entre d’altres.

Les normes que estableix el reglament “estan destinades a oferir una millor qualitat del servei a l’usuari, i millorar la imatge del municipi, sobretot tenint en compte que som municipi turístic”, ha explicat el regidor de Medi Ambient, José Antonio Jiménez. Aquestes normes fan referència al muntatge i desmuntatge del servei, la gestió de la neteja i dels residus que generen, la temporalitat del servei, o l’obligatorietat de tenir personal qualificat.

Pel que fa a l’Ordenança d’Ús i Gestió de les Platges, estableix les normes per a un ús correcte de les platges, “amb l’objectiu de garantir la convivència ciutadana”, ha afirmat José Antonio Jiménez. Aquestes normes fan referència a la Seguretat, la Higiene i la protecció del Medi Ambient. L’Ordenança regula la conducta dels usuaris respecte d’altres usuaris, i estableix les normes d’ús de la infrastructura existent a les platges (dutxes, papereres,etc.) per tal de garantir la conservació dels equipaments.

L’alcalde de Calafell, Joan Olivella, considera que amb l’aprovació d’aquest reglament i de la nova ordenança, “donem encara més valor i potenciem la qualitat de les nostres platges”.

Una vegada aprovats aquest Reglament i l’Ordenança, les educadores ambientals s’encarregaran de difondre el seu contingut entre els ciutadans afectats.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.