OK LLIGA
26-06-2013 11:51
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El CP Vilanova ha fet oficial la convocatòria de la seva Assemblea general ordinària, que tindrà lloc el dilluns 1 de juliol a dos quarts de nou del vespre a la sala polivalent de l'estadi dels Alumnes Obrers. El balanç econòmic i la previsió de cara a la propera temporada seran els principals punts de l'assemblea.
Després de la lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta anterior i la memòria d'activitats de la temporada que s'acaba de tancar, es procedirà a l'exposició i liquidació econòmica de la temporada. Tot seguit es farà la proposta de quotes de soci, s'avançarà la previsió del pressupost de la propera temporada i s'acabarà amb els precs i preguntes.
Malgrat que el club ja ha fet públic que no vendrà cap de les places d'OK Lliga, l'Assemblea continua sent d'una importància màxima.
PUBLICITAT
PUBLICITAT