Vegueria del Penedès

RUTES PATRIMONIALS

Cunit participa en les Jornades Europees del Patrimoni


Redacció Cunit

27-06-2013 22:05

Les activitats són dues rutes dins del terme municipal: la Ruta del Poblat Íber i la Ruta de l’Avenc

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Consell d'Europa va crear les Jornades Europees del Patrimoni l'any 1991 i, des d'aleshores, cada cop són més els països europeus que organitzen anualment activitats durant tot un cap de setmana de setembre. Catalunya s’hi va adherir des de la primera edició.

A Catalunya, enguany, tindran lloc els dies 27, 28 i 29 de setembre. En aquestes jornades, a més de la Generalitat, hi participen la Federació de Municipis de Catalunya, l'Associació Catalana de Municipis i l'Institut Ramon Muntaner.

Aquesta Regidoria de Patrimoni creu interessant i convenient la participació de Cunit   ja que aquestes jornades son una eina important per donar a conèixer el patrimoni cultural local, atès la tasca que s’està fent adreçada a la divulgació de les rutes patrimonials.

Les activitats que tindran lloc a Cunit dins de les Jornades Europees, son:

 Divendres 27 de setembre, a les 11 del matí, a la plaça Catalunya, Ruta del Poblat Íber.
 Dissabte 28 de setembre, a les 11 del matí, a la Plaça Catalunya, Ruta de l’Avenc.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.