VINS I CASTELLS
02-07-2013 13:55
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El passat dimecres, 26 de juny, Vilafranca va rebre la visita d’un grup de 19 professionals, procedents de 12 agències de viatges catalanes, juntament amb una representant de l’Associació Catalana d’Agències de Viatges i una tècnica de la Diputació de Barcelona. El motiu de la visita d’aquest grup era poder experimentar el “Maridatge Casteller” abans de posar-lo a la venda en les seves diferents agències de viatges.
Els visitants van poder realitzar totes els activitats proposades en aquest paquet turístic que consta d’una visita a Bodegues Torres, un visita a VINSEUM, una passejada pels carrers de Vilafranca, un maridatge de vins de la DO Penedès amb productes autòctons de la terra i per acabar, l’assistència a un assaig dels Castellers de Vilafranca.
Per tal de donar a conèixer el Maridatge Casteller al públic final, els organitzadors han preparat una promoció especial durant els divendres 19 de juliol, 23 d’agost i 20 de setembre a un preu molt especial.
Per a més informació i inscripcions, cal adreçar-se al Departament d’Enoturisme i Esdeveniments de Bodegues Miquel Torres, als telèfons 938 177 568 – 938 177 330 o bé a l’adreça de correu electrònic: reserves@torres.es.
PUBLICITAT
PUBLICITAT