Vegueria del Penedès

BÀSQUET AL CARRER

3 per 3, el 10 i 11 d'agost


Redacció Sitges

23-07-2013 19:18

Es posa en marxa una borsa de jugadors

Cartelll del torneig

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Passeig de la Ribera de Sitges acollirà els propers 10 i 11 d'agost una nova edició del seu torneig de bàsquet 3x3. El CB Sitges és l'entitat organitzadora d'un campionat molt consolidat que arriba a la vintena edició.

Els equips han d'estar formats per quatre jugadors i els partits es jugaran al llarg de tot el dia, inclosa la nit. L'organització ha creat una borsa de jugadors per a tothom qui vulgui jugar i no disposi d'equip. Els interessats s'hi poden inscriure fins el 8 d'agost. Les inscripcions a la borsa i el torneig es poden formalitzar a Boira Sports de Sitges, al 93 894 07 11 i al web de l'entitat organitzadora.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.