DIADA NACIONAL
24-07-2013 11:18
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Després de la participació dels de Cal Figarot a la manifestació del passat Onze de Setembre i al Concert per la Llibertat el 29 de juny, els Castellers de Vilafranca tornaran a participar en un dels grans actes per reclamar el dret del poble català de decidir el seu futur. Per la propera Diada Nacional, Onze de Setembre, l’Assemblea Nacional Catalana està organitzant, juntament amb altres entitats, la Via Catalana cap a la Independència, una cadena humana que travessarà Catalunya de nord a sud. Els vilafranquins ja han confirmat la seva participació, tot i que encara s’ha de perfilar en quin tram concret del recorregut s’ubicaran. Probablement serà a la mateixa comarca de l’Alt Penedès.
Tots els castellers i castelleres que vulguin participar a la Via Catalana cap a la Independència amb la colla, es podran apuntar a les llistes que hi haurà a la seva seu social, Cal Figarot.
PUBLICITAT
PUBLICITAT