UNANIMITAT
24-07-2013 19:43
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El ple de Vilafranca del Penedès ha aprovat aquest dimarts per unanimitat una moció de rebuig a les formes que han acompanyat el naixement de la nova Fundació Especial Pinnae, hereva de l'obra social de Caixa Penedès. Els grups acusen a la nova institució de constituir-se de forma 'poc transparent i poc democràtica'.
El consistori considera que la creació d'aquesta fundació privada no s'ha acompanyat de la transparència desitjada i ha donat suport unànim a la moció presentada des dels grups municipals d'ICV i la CUP.
En aquest sentit, els grups municipals han qüestionat la formació del patronat per considerar que ha estat opaca i ha lamentat que no s'hagi incorporat a l'Ajuntament en aquest, tot i que sí que hi és present el Consell Comarcal de l'Alt Penedès com a administració del territori.
La nova fundació es va formar el passat dia 10 de juliol i és el resultat del procés de transformació d’una entitat de crèdit a una entitat privada de caire social.
PUBLICITAT
PUBLICITAT