Vegueria del Penedès

RIERA DE LA BISBAL

Botes d'aigua per passar de Sant Salvador a Calafell


AV barri marítim Sant Salvador del Vendrell El Vendrell

18-08-2013 11:35

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Des de fa setmanes, passar caminant, en bicicleta o en moto des de Sant Salvador a Calafell per la carretera de Sant Salvador és impossible. La raó és l’acumulació a la carretera de l’aigua que baixa per la Riera, provinent de la depuradora de la Bisbal.

Al llarg del dia es repeteixen situacions totalment grotesques de turistes i residents sorpresos perquè no poden passar d’una banda  l’altra. Evidentment, no cal dir que també en surten perjudicats els comerços de la zona. A més, aquesta acumulació d’aigua no només impedeix el pas, sinó que a més provoca la proliferació de larves de mosquits i altres insectes, amb les ja conegudes conseqüències.

Aquesta situació és denigrant i totalment inadmissible. No pot ser que en una població turística, en ple mes d’agost, estigui passant això. No pot ser que l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA), entitat responsable de la gestió i el manteniment de les rieres i depuradores a Catalunya, no solucioni aquest tema.

Per això, des de l’Associació de Veïns de Sant Salvador volem denunciar públicament aquest fet i exigim a l’ACA una solució immediata. No volem més excuses, no volem més històries. Volem que aquesta situació s’acabi ja.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.