Vegueria del Penedès

2A. FIRA JOVE DE CALAFELL

Joves del Baix Penedès donen a conèixer les seves creacions a Calafell


Redacció Subirats

18-08-2013 18:27

L’objectiu de la 2a. Fira Jove de Calafell és donar l’oportunitat a joves emprenedors, artesans i creadors de donar a conèixer els seus projectes

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Ahir dissabte va tenir lloc a Calafell la celebració de la 2a. Fira Jove, un esdeveniment que a més de comptar amb estands juvenils, també s’acompanya d’altres activitats com exhibició de grafitis, cinema i actuacions musicals. L’objectiu d’aquesta fira, que organitza la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Calafell, és donar l’oportunitat a joves emprenedors, artesans i creadors, i també a les entitats joves, de donar a conèixer els seus projectes.

A més, l’edició d’enguany de la Fira Jove de Calafell també es complementava amb  la “Butifarra Jove del Baix Penedès”, organitzada amb la col.laboració del Consell Comarcal del Baix Penedès i la Generalitat de Catalunya.

Des de les cinc de la tarda, joves de la comarca es van acostar a la Plaça Alcalde Romeu per gaudir de les diverses activitats que van tenir lloc durant tota la tarda: Batucada amb el grup “Sambatek”, conta contes infantils i jocs per a tothom, passi del curtmetratge “Dead Wendy” i de la pel.lícula “Más allá de la imaginación”; i concerts a càrrec de Jazzul i Bunga, van amenitzar la celebració de la segona edició d’aquesta fira jove.

A partir de les 22h. els joves es van traslladar a la “Butizona”, situada al Trajo de l’Espineta, i on va tenir lloc la Butifarrada jove, que també va estar acompanyada per les actuacions musicals dels grups Despojos de poeta; Aeroplane; La Desbandada; i James Band.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.